.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واكنش سايت حامیان دولت به معرفي کردان

برخی از سایت‌های اینترنتی حامی دولت روز سه‌شنبه ضمن ابراز تعجب از معرفی علی کردان به عنوان نامزد رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت کشور؛ تلویحاً یا صراحتاً به انتقاد از تصمیم اخیر آقای احمدی‌نژاد پرداختند.

به عنوان نمونه، سایت رجانیوز طی گزارشی درباره عدم معرفی سید مهدی هاشمی به عنوان کاندیدای وزارت کشور نوشت: «در یک هفته منتهی به معرفی وزیر کشور و در حالی که همه نگاه ها به سید مهدی هاشمی بود، ناگهان نام علی کردان قائم مقام وزیر نفت به عنوان گزینه جدید به میان آمد و همزمان از اینکه در صورت معرفی سید مهدی هاشمی به مجلس وی رأی لازم را کسب نخواهد کرد، اخباری منتشر شد. این در حالی بود که مجلس هشتم قصد تقابل با دولت را نداشته و پیش بینی می شد چنانچه هاشمی در همان روزهای اول آغاز به کار مجلس نیز معرفی می شد، می توانست رأی لازم را برای تصدی این وزارتخانه مهم کسب کند. اگرچه گفته می شد انتصاب برخی استانداران در کاهش رأی وی در مجلس مؤثر بوده است. انتصاباتی که شنیده شده است برخی از آنها با نظر محمدرضا رحیمی انجام گرفته است. همچنین روحیات هاشمی مبنی بر خودداری از لابی های سیاسی و اصرار بر حضور در قدرت نیز در عدم معرفی او بی تأثیر نبوده است».

این سایت حامی دولت درباره معرفی کردان نیز نوشت: «نکته قابل توجه در معرفی وزیر کشور، بررسی رویکرد آتی این وزارتخانه کلیدی است، به طوری که برخی فعالین سیاسی معتقدند چنانچه قرار بود گزینه ای با این ویژگی ها منتشر شود، مصطفی پورمحمدی به مراتب مقتدرتر و مجرب تر بود. به هر حال، آنچه که در تغییر پورمحمدی به نظر می رسید، احساس ضرورت برخی تغییر رویکردها بود که این تحول هم اکنون با ابهام روبرو شده است».

این سایت در پایان از اهداف سیاسی پشت پرده رئیس‌جمهور در معرفی کردان، حسینی و بهبهانی خبر داد و تاکید کرد: «از سوی دیگر، برخی صاحبنظران سیاسی نیز معتقدند با معرفی این 3 وزیر پیشنهادی، فضای مجلس نسبت به هر 3 نفر کاملاً مساعد است و رئیس جمهور با این اقدام قصد داشته است از ایجاد فضای تقابل دولت با مجلس هشتم در ماههای اول فعالیت این مجلس و بهره برداری های بعدی جریان مخالف اصولگرا جلوگیری نماید».


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.